Mina krafter är tillbaka...

Dom små krafter som jag har är tillbaka vilket jag är jätte tacksam för.... och jag är helt övertygad om att jag på grund av att jag håller igång med lite av varje mest varje dag som jag klarar av min var dag som jag gör idag....idag när jag var ute och krattade löv så kunde jag bara känna...vilken lycka att kunna vara uppe och klara sig själv med de skador jag ändå har och jag blir inte missmodig nu för tiden för att det bara går lite i taget...jag har fått lära mig vad jag klarar av och att vara tacksam för det lilla och då blir det faktiskt enklare att leva....det är verkligen härligt  med den höga luften och dom vackra färgerna runt omkring nu och framför allt inga myggor att slåss med...det är det här bla som jag längtat till att få uppleva igen...förr var jag alltid här en vända på hösten...och nu har pinnarna som markerar vägkanten för snöplogen kommit upp så det är bara snön som fattas...skulle va lite häftigt om det kom lite lite snö innan jag beger mig neråt igen... Idag kan jag känna en otrolig tacksamhet för allt positivt jag har runt omkring mig....Puss o Kram till alla...

Kommentarer
Postat av: Gunnel Gustafsson

Hej Kerstin

O vad du har skrivit mycker och skickat vackra bilder sedan sist jag läste din blogg.

Det verkar ändå som du har det bra och ha en hel del att göra och hälsa på bekanta.

Här i Blekinge är allt bra. Ellen var hos oss i lördags kväll och natt. Det är så mysigt och vad duktig hon är. Du får fortsätta att ha det gott där uppe i norrland. Du får ju snart besök av Emma och Ellen och sen går tiden fort tills du flyttar hit.

MVH Gunnel

2009-09-23 @ 20:02:39
Postat av: Kerstin

Gunnel.....ja hon är så duktig vårt lilla barnbarn å det är exakt tre veckor tills vi träffas...de ska bli spännande att flytta till Asarum... inte minst för att kunna välkomna den nye familjemedlemen på nära håll...så snart syns vi med...

Kram...

2009-09-23 @ 22:28:55
URL: http://mittunderbaraparadis.blogg.se/
Postat av: Carina

Haha,ja så är de ju me våran smärta..man kämpar på,låter inte smärtan vinna!!!Men ibland så dippar man under för värken ett tag oavsett hur man vill..Ja,nu har jag bara 1 vecka kvar på Ryggis,känns lite blandat vill ja lova..Skönt samtidigt som ja vet att tårar lär ju rinna när vi ska skiljas åt..Bara & gilla läget du vet;)

Stora varma kramizar

2009-09-27 @ 20:27:29
URL: http://cinahsspace.blogspot.com
Postat av: Emelie

Låter som att du har det jättehärligt där uppe, och fina bilder har du också lagt in!

Hoppas att du får se den där himla björnen innan du flyttar hem=)



Ha det så bra och ta hand om dig!



Kram

2009-09-28 @ 22:18:31
Postat av: Kerstin

Emelie...va roligt att du tittat in hos mig...du jag har det helt underbart...jag njuter i fulla drag...det är länge sedan jag känt en sådan frid som jag gör nu...det har skjutits 70 björnar i Jämtand i höst...men ingen här och jag hoppas och tror att dom har gått i idé för här börjar bli riktigt kallt... nu bara 1 plus...Sköt om dig och bebben du me...Kramar

2009-09-28 @ 22:38:27
URL: http://mittunderbaraparadis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0