Jag tror jag dör....

Jag blir som ett barn när jag kommer i kontakt med snö....jag har skottat på den sk vägen  och gjort både snölykta och snögubbe....det var ju det här jag önskade mig och nu har min önskan gått i uppfyllelse.... tack... nu kan jag nöjt åka härifrån....men det känns väldigt märkligt för så vanligt är det inte att snön kommer så här tidigt även här....men nu har det gjort det och jag njuter...Kram Kram



                                                
Hoppas Ni ser att han har hår för det har han lilla gubben.....


                     
En liten snölykta blev det oxå men sen frös jag så om fingrarna så få se om det blir fler i morgon


                      
Tänkte precis gå ut och tända lyktan men nu spöregnar det så det går nog inte just nu....


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad bra att det kom lite snö medans du var kvar på Dittunderbaraparadis Kerstin ;)

Å kunde göra snögubbe å lykta,så mysigt ;)



Sköt om dig!



KRAAAM!

2009-10-07 @ 23:26:40
URL: http://tomee.blogg.se/
Postat av: Emma

Ha ha ha...Du är för söt..eller jag menar snögubben är för söt! Nu är det bara en vecka kvar till vi ses, vi saknar dig jätte mycket å Ellen pratar mycket om dig nu så det är verkligen dags!

Kram

2009-10-08 @ 08:27:55
Postat av: Ann

Hej Kerstin!

Hur länge blir Du kvar? Vi har ju "pratat" om fotvård....Jag hade en tanke att fara till Anna-Stina och träffa Dej i söndags, hörde av Åsa att Du skulle vara där då...Men jag var "slut som artist" i söndags, den första dan att koppla av på veckor och all trötthet bara kom över mej...Det har gått mycket energi till än det ena än det andra den senaste tiden......

- "Vilken skön snögubbe...!!!

2009-10-08 @ 10:31:41
URL: http://dansann.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Lotta... å inte bara lite... ett tag var det helt vitt överallt its the Grand Final...Kram



Emma....jasså jag är inte söt nu heller...va härligt att Ellen pratar om sin mommo...det känns långt långt inne i mommo de...Puss puss Hej...



Ann... jag kör härifrån på mån. morgon...ska lämna in bilen för justering innan jag drar vidare till Sörberge...Kram

2009-10-08 @ 14:54:51
URL: http://mittunderbaraparadis.blogg.se/
Postat av: Kusin Åsa

Härligt att du fick göra en snögubbe och en lykta, innan du drar söderut. Så du får lite känsla av vinter. Men ni kanske kommer att få mycket snö i Blekinge i år, vem vet. Ha de! Kram kram

2009-10-08 @ 20:24:03
Postat av: Kusin K

Åsa...så jä...roligt... vilken känsla...hm men den snön är inte rolig...kanske uppe på Höjdvägen där Emma bor för där är skog men inte annars blöt grå...du skulle sett i dag vad det gnistrade i snön och när solen lyste på den aj aj vad det blev starkt...vi syns kanske på mån om du jobbar på fm...

Kram från Kusin K

2009-10-08 @ 23:06:29
URL: http://mittunderbaraparadis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0