Stugan lite närmare...

Här har jag nu bott i tre och en halv vecka 1.5 mil käpp rätt in och rakt upp (ca 450 möh) i skogen i en by med ca 25-30 bofasta personer en massa myggor och knott det finns även björnar här men som tur är så har jag sluppit träffa på någon men å andra sidan törs jag inte gå så långt från stugan...längst går jag ner till sjön ca 300 m men jag tar bilen ibland och åker ut å spanar...jag träffade på en groda nyss. Jag trivs som aldrig förr och njuter av tysnaden och tänker stanna så länge det rinner vatten ur kran...sen är det nog för kallt överlag.

Kommentarer
Postat av: Jerry Sjöstedt

Ser ju helt underbart ut, - myggen då förstås.

Gissar att du har sinnesro där i vildmarken

Kram från mej <3

2009-07-17 @ 14:08:03
Postat av: Kerstin

Ja det är underbart...myggen tycker inte om mig..inte ett myggbett ha ha

Kram Tillbax

2009-07-17 @ 14:38:15
URL: http://mittunderbaraparadis.blogg.se/
Postat av: Lasse Salomonsson

Det ser helt underbart ut. Nästan så jag blir sjuk. Hade hjärna mött björnen men avundas inte myggen!

Du kan väl visa sjön ,med sjöjungfrun! Jag hoppas se dej här nere långt innan vattnet fryser i kranen.

Björnkram till dig.

2009-07-17 @ 17:12:07
URL: http://mittunderbaraparadis.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det ser helt underbart ut! Längtar så mycket efter att få komma upp nästa vecka!



Kram på dig!

2009-07-17 @ 19:14:44
Postat av: Rein

Jag undrar varför du inte kysste grodan, som du mötte? Då hade du haft en prins där i ditt mysiga boende.

Kram!

2009-07-17 @ 20:55:26
Postat av: Lotta Amrén

Hallå Kerstin!

Va kul att du börjat blogga;)

Å så mysigt det ser ut,är nog ett härligt place att ladda batterierna på å mysa å bara va ;)



Välkommen å hälsa på på min blogg!



Ha det jättebra!



Kram,Lotta

2009-07-18 @ 10:40:23
URL: http://tomee.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Lasse...du ska få se sjön men jungfrun (född i jungfruns tecken) får stå bakom kameran..

Emelie...du är så välkommen så..ta med dig nåt varmt de e kallt på nätter o mornar...

Rein...du är dig lik fyndig som vanligt...

Lotta...vad häftigt att få kontakt med dig när jag är så långt ifrån annars är det väl bara ca en mil emellan oss...Tack ska gå in på din blogg me..

Björnkramar till Er alla,,,,

2009-07-18 @ 12:18:17
URL: http://mittunderbaraparadis.blogg.se/
Postat av: Gunnel Gustafsson

hej Kerstin

Kul att få hälsning och se hur det är där uppe.

Ellen är här hos oss ikväll och natt eftersom Emma och Rickard är på bröllop.

Vi har haft det så mysigt.

Snart kommer de ju upp till dig och jag förstår att du längtar.

Ha det bra

MVH Ellen, Gunnel och Eiler

2009-07-18 @ 21:20:38
Postat av: Lasse Salomonsson

Hej Kerstin. Det är inte så noga om jungfrun ät framför eller bakom kameran, det är sjön jag vill se, gärna med något gäddplask! Vi har haft en lärorik och givande dag i Kristianstad, vi saknade dig.Kram!

2009-07-18 @ 21:50:35
URL: http://mittunderbaraparadis.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Gunnel....Ja nu är det bara en dag kvar tills våran lilla go onge kommer...



Lasse... Ok då sjön kommer endera dagen...



Kramiz

2009-07-19 @ 11:21:00
URL: http://mittunderbaraparadis.blogg.se/
Postat av: Lasse Salomonsson

Det var värt att vänta på, vilken härlig natur du har runt dig! Men åka så långt för att handla när naturen har så mycket att ge. Det här med barn och barnbarn, jag kommer aldrig att glömma min 65-årsdag

när barn och barnbarn samlades för min skull! Idag vad/vilka jag kan tacka för denna upplevelse.Kram på dej.

PS Skaffa en pannlampa att ha när du går ut på natten

2009-07-21 @ 17:35:21
Postat av: Nils-Arne Pehrsson

Hej Kerstin

Jag förstår att du storm trivs i denna fina stuga det är ett paradis du har där. Vilken känsla det måste vara att komma dit och känna naturens styrka och närhet.

Sköt om dig och ta vara på varje minut du är där

Kram Nils Arne

2009-09-20 @ 08:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0