Paradisets baksida...

                     
Hej...jag lägger in den här bilden i stället för dasstunnan...jag fick precis för mig att ingen vill se den...som sagt som allting annat så har även paradiset sin baksida...det som kommer ur baksidan försvinner inte bara.....hm va ska jag säga mer om detta vill Ni veta några detaljer eller...skojar bara...

Jag har haft en fantastisk dag idag me.... donat och grejat...ute när det inte regnat inne när det regnat....ikväll satt jag på altanen och tittade på utsikten som jag inte kommer att titta mig less på...(jag har ju gjort det i 37 år hittills).....lyssnade till Länglingsåns brus och det är så tyst att jag hörde aspbladens ljud och satt å tittade på hur  de fladdrade...mycket mäktigt...det enda som stört mig idag är en fågel som skrek och den ropade nog på hjälp för jag såg en ormvråk cirkulera ovanför där den var......naturens hårda liv....
Kram från Paradisets fram o baksida...

                        
Så ser månen ut ikväll( natt) så vackert så....

Kommentarer
Postat av: Rein

Det som kommer ut försvinner inte bara, står det....

Men bloggaren verkar ju ha försvunnit.....

Vilken tur att jag såg henne i Östersund, annars hade man ju kunnat bli orolig.

Tack för trevliga dagar och se nu till att du visar Gudrun hur en björn ser ut och lyckas du inte med det, så kan du åtminstone visa grodan, som du inte törs kyssa!!!

Kramar till er från Rein

2009-08-09 @ 17:17:24
Postat av: Kerstin

Hej där..hoppas resan går bra...

Ja det va ju en jäkla tur att du såg henne där för annars kunde man ju tro att björn hade ätit upp henne o då undrat om den blev mätt eller om han bara lagt sig flat...nu ska vi köra till Döda Fallet och kolla på Wilhussens verk...

Kramar från Oss

2009-08-10 @ 10:15:15
URL: http://mittunderbaraparadis.blogg.se/
Postat av: Rein

Hittills har resan gått bra och nu sitter jag på tåget i Stockholm och ska snart be lokföraren att starta. Hoppas bara att han inte lägger sig flat.....

2009-08-10 @ 14:20:20
Postat av: Rein

Mystiskt!

Jag skrev ett inlägg när jag hade klivit på tåget i Stockholm, men det har tydligen blivit bortcencurerat! Nu har jag hunnit så långt som till Tranås (snart) och om två timmar kliver jag av tåget om inte lokföraren lägger sig flat innan dess.

Jag förstår inte varför ni åker till Döda Fallet, när det finns så mycket levande......grodor och björnar t ex.

Ha det gött i alla fall!

Kram Rein

2009-08-10 @ 16:25:43
Postat av: Emma

Det ser så härligt ut så... jag drömmer mig tillbaks för några veckor sedan å minns med glädje hur mysigt vi hade det trots regn dagarna i ända... Appropå ända så känner jag mig lite skyldig till den där dass historien=) Men du får se det som en god gärning mamsen lilla! Ses snart vi längtar jättemycket!! Puss

2009-08-10 @ 17:04:07
Postat av: Gunnel

Hej

Jag har inte varit i datorns värld nu på ett par dagar och därför har jag inte sett dina nya inlägg och fina bilder förrän nu.

Har varit vid husvagnen några dagar och Ellen sov hos oss en natt. Det går så bra och hon tycker det är mysigt.

Förstår att du trivs där uppe och lite äventyr är det ju också med bilen, vägarna, björnen och alla andra djur. Härliga bilder med Prästkragarna och solnedgången och natten.

Nu kommer du ju snart till Asarum för ett tag och då ses vi till helgen.

På torsdag börjar jag och jobba så nu är åtta

veckors ledighet till ända.

Ses snart och trevlig resa.

MVH Gunnel

2009-08-10 @ 19:10:05
Postat av: Lotta

En liten hälsning å kram till dig från mig ;



Ha det gott!!

2009-08-11 @ 00:16:34
URL: http://tomee.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Rein...

Du har ju absolut inte förstått hur långt borta jag egentligen är...det tar tid och är många vågor som ska passeras kära du...glömde att tacka för otroligt trevliga dag i Ö-sund...Kram Kerstin



Emma...

Ja vi hade det mysigt...och snart kommer jag ner till Er...längtar längtar...Kram Kram..



Gunnel...

Tack....Alltså de e värst vad tiden går ...det är ju inte riktigt klokt sommarlovet är slut...vi ses i helgen säkert...Kram



Lotta

Tack för din hälsning..jag har varit in å kikat hos dig men har inte haft tid att kommentera...Vi hörs

Kram från mig till dig...

2009-08-11 @ 09:14:11
URL: http://mittunderbaraparadis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0